Μιας και κυκλοφορούν πολύ μύθοι σχετικά με το κομμάτι αυτό, ας δούμε, τι μπορεί να τρώει μία μαμά που θηλάζει;
Γενικά χρειάζεται ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία ανάλογα με την όρεξη της και όχι με το ζόρι.

Η μητέρα πρέπει να καταναλώνει όλες τις κατηγορίες τροφίμων και δεν υπάρχει ανάγκη για αποκλεισμούς συγκεκριμένων τροφών (πχ γαλακτοκομικά, όσπρια, πράσινα λαχανικά, καυτερά ή όξινα τρόφιμα) προληπτικά, καθώς αυτό μόνο δυσκολεύει τη ζωή της.

Η ποικιλία στη διατροφή της μαμάς οδηγεί σε ποικιλία στη γεύση του μητρικού γάλακτος και συνεπώς σε έκθεση του βρέφους σε αυτές τις γεύσεις, που αποτέλεσμα έχει να δεχτεί ευκολότερα αυτές τις τροφές όσο μεγαλώνει.

Όλες οι μητέρες μπορούν να παράγουν επαρκή ποιότητα και ποσότητα γάλακτος για να καλύψουν την ανάπτυξη του παιδιού, άσχετα από την ποιότητα και ποσότητα της δικής τους διατροφής. Αν χρειαστεί η γαλουχία μπορεί να διατηρηθεί ακόμα και σε βάρος της μητέρας αντλώντας θρεπτικά συστατικά από τις αποθήκες του σώματός της.

Η θηλάζουσα μαμά χρειάζεται περίπου 500 θερμίδες επιπλέον την ημέρα στη διατροφή της, ενώ δεν χρειάζεται να λαμβάνει συμπληρώματα διατροφής (πχ ασβέστιο, σίδηρο) αν δεν υπάρχει κάποια διαπιστωμένη έλλειψη.

Βίκυ Αθανασιαδου, Διαιτολογος – Διατροφολόγος
Instagram: @mydietitianmama

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Add to cart